Annuleren
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag met het schilderen van jouw schilderij. Hierbij gaat de bestelling ‘het reproductieproces’ in. Eerst zijn er nog een aantal voorbereidende werkzaamheden, zoals het vinden van de juiste kunstenaar die in jouw genre is gespecialiseerd, het voorbereiden van het canvas etc. Zodra we een start hebben gemaakt met het daadwerkelijk schilderen, kan de bestelling niet meer worden ge-annuleerd. Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling toch nog willen annuleren, neem dan direct contact met ons!
Overigens geven wij wel een ‘100% Tevredenheidsgarantie’ af, wat wil zeggen dat we een foto van het schilderij naar je toesturen ter goedkeuring alvorens we het schilderij gaan inlijsten, opspannen en naar je verzenden. Zodoende kunnen we jouw tevredenheid dus optimaal garanderen!
Retourneren
InstaPainting stuurt je een foto van het schilderij, zodra deze klaar is, ter beoordeling en goedkeuring. Mocht je niet helemaal 100% tevreden zijn kunnen we nog enkele aanpassingen aan het schilderij maken alvorens we deze gaan inlijsten, opspannen en verzenden. Mocht het schilderij bij ontvangst beschadigd zijn (gedurende transport) kun je deze natuurlijk retourneren naar ons en wij zorgen dat deze gemaakt of opnieuw zal worden gemaakt.
Mocht je, om wat voor reden dan ook, toch niet helemaal tevreden zijn met het resultaat, kan het schilderij ook retour gestuurd worden. Wij zorgen er dan voor dat onze kunstenaars alsnog de nodige aanpassingen zullen maken aan het schilderij. Hierbij kunnen we helaas de verzendkosten voor het retourneren niet crediteren. Doordat dit op maat gemaakte schilderijen zijn, kunnen wij deze niet terug op voorraad nemen en helaas geen crediteringen uitgeven.